google analytics

Thursday, April 25, 2013

Високі технології рекрутінгу

От кажуть - програмісти зажрались !

І я з цим згоден - не один моїх з колег "зловив звєзду" від голодного ринку і шаленого попиту на їхні світлі і не дуже голови.
Але буває і навпаки - от постукався до мене рекрутер, який спитав, чи не хочу я перейти з одного лідера ринку в інший. Так-так, я не помилився. Саме рекрутеР, а не рекрутерка ! Отакої !
    Будучи хлопцем порядним, даби уникнути зайвих душевних ран в майбутньому, я з першого дня дав зрозуміти (які недомолвки між пацанами !), що про зміну роботи наразі не думав, і, мало того - я зараз неймовірно зайобаний настільки зайнятий, що думати про нову роботу в мене просто немає часу. Тож я сказав щось таке: 
Мені шкода Вашого часу, бо я, напевне, не дуже перспективний для Вас контрагент, тому що наразі не думаю про зміну роботи.
Іншими словами, 
Для меня вы все равны,
Все удалы, все умны,
Всех я вас люблю сердечно,
но другому я навечно отдана,
Мне всех милей королевич Елисей ! 
 Але хлопець трапився завзятий і наполегливий, і взагалі - він був такий душка, що через десяток емейлів ми вирішили, що я маю пройти інтервью по скайпу. Їхати в їх офіс я відмовився - знову ж таки через брак часу.  І ось, коли вже я чекав запрошення на співбесіду, приходить мені лист з проханням вказати таке:
- Очікування по з/п / поточна з/п (на руки)
- Дата можливого виходу на роботу в разі підписання офферу
- Позиціонуєте себе як (мідл, сеніор...):
- Рівень розмовної англійської 

На цей лист я відповів дуже ввічливо і коректно, та після нього мій ухажор... втратив до мене будь-який інтерес. Просто зник. Відвернувся і захропів, навіть не поцьомавши !
Я не зміг стерпіти такого, і відфрендила відфрендив його в лінкедіні. 

Мораль:

Відтепер я спілкуватимусь лише з рекрутерами-дівчатами. Там хоч від процесу задоволення отримуєш. А мужики всі - козли непрофесіонали (крім Вовки звичайно), їм лиш одного всім треба !

No comments: