google analytics

Thursday, December 28, 2023

За три дні буде вдома (С)

Вже півроку тому я точно знав, що вони будуть говорити, коли їх спитають за цей безпонтовий кончений шапкозакидательський п-ж.

Це нагадує мій візит до відомого "цілителя" роки тому, де цілитель розповідав наступний кейс зі свого "цілительства".

                                                    ***
Приїхала жінка - плаче - дитина в лікарні, лікарі не знають що робити, поможіть!
Я кажу - та добре, приїжжай, помолимось, я не Бог, але...
Приїхала, помолились, постояла тут в мене, каже - ну як??!
Кажу - за три дні дитина вдома буде!

І що ви думаєте?? Була! Рівно за три дні привезли! Я не говорив що живою приїде.

                                                   ***

Ну от як можна серйозно до них ставитись? На що вони розраховують? І це - ГУР. Таке враження, що ніхто в цій державі не здатний дивитись хоча б на крок вперед. Невже не очевидно, що після кількох таких заяв слова влади не будуть коштувати нічого, що зараз вже фактично відбулось? І це в часи війни! Як це впливає на мотивацію людей, на їх дух, на довіру і повагу до влади? Зрештою, на бажання за цю державу воювати. Невже є такі дебіли, для яких це не очевидно? Виявляється, вони є, і зібрались вони саме там, де їх мало б не бути...

1 comment:

Myroslav Holyak said...

Та всі ці дебіли не взялися з марсу. Політичне керівництво держави вибрав простий мудрий наріт ™ на цілком собі демократичних виборах.