google analytics

Saturday, December 9, 2023

Експерти, іксперди...

    Всі "експерти" заходились просератись інсайтами про те чому не склалось.  Я мабуть теж включусь, бо маю дещо сказати, раз тепер це можна...

    По-перше, коли люди забагато пиз%ять які вони круті - це дуже гучний дзвіночок. Особливо якщо з "тамтого" боку в цей час копають і мінують.

    По-друге, от я повний дилетант, але я постійно дивився в карту, і не розумів що навіть теоретично може дати прорив нехай навіть до самого Мелітополя, якщо він по фронту завдовшки в 10км. Який в ньому сенс? Адже на вузькій ділянці з відкритими флангами йти вперед - це просто самогубство. Оскільки всі "експерти" без виключень були супероптимістичні, я все думав, що це якийсь хитрий план, але виявилось, що плану немає, і сенсу теж немає.

    Третє, чого я ніяк не міг зрозуміти - як можна апріорі слабшою і меншою армією наступати протягом місяців, і очевидно нести більші ніж ворог втрати. Ну дійдем ми до Мелітополя надзусиллями, а далі що? Ми ж знекровимось і вимотаємось, поки дійдем. Якщо я вийду проти сильнішого боксера в ринг, і кинусь на нього в максимальному темпі, то за півхвилини я буду мертвий, бо інтенсивна атака дуже швидко виснажує. І поки суперник стоїть "закритий", а я вбиваюсь в його захист - годинник для мене тікає дуже швидко. А він просто почекає поки я здохну, і навалить у відповідь вже слабкому супротивнику, що зараз і відбувається.

    Четверте - чому всі півроку розповідали як в нас все добре, якщо кожен може відкрити Діпстейт? Навіщо було вчергове себе дискредитувати? Перестануть же вірити - і свої, і "дорогі партнери".

    І тут - %уяк - не сіло не впало - сюрприз! Все, чому я так дивувався півроку, почали говорити всі. Тайм, ВП, УП, Бутусов,... Експертам всім без виключень - скажу. О%уєнні ви експерти, і інсайти у вас відповідні! Коли вже Залужний не витримав - ви дружно повитягували язики з жоп, і сказали очевидне. Доречі, є і такі унікуми, які досі йдуть на Крим - привіт мегаекспертам Світану, і Жданичу. Слава Богу, нарешті заткнувся наш мегарозвідник, але тепер крим замість нього язиками "штурмують" новий міністр з подоляком, а портнікову ввижається як хуйлуша бгалає про перемовини, бо ми його вже майже дотисли...
Піараси ви, т-щі, піараси. Аси піара...

No comments: