google analytics

Tuesday, January 17, 2017

Чудове місто з гавняною їжею

От що в останній поїздці в Британію пройшло чудово і безпроблемно, так це поїздка з Манчестера в Барселону :)  Поки Ярослава балділа від товариства сестер і відсутності контролю з боку мами, ми встигли нарешті відвідати Іспанію. Барселона чудове місто з жахливою їжею. Стільки гівна на одиницю часу я не їв ніколи. Знайти щось більш-менш їстівне вдалось лише в останній день ввечері, причому один раз - в Ірландському пабі. Мені здається, в мистецтві перетворити смачні продукти на гівно іспанці перемогли американців, що я вважав неможливим. Символ іспанської їжі для мене тепер отакий:



Їсти можна лише за вироком народного суду. Бували в різних місцях різних цінових категорій, завжди виповзали з хоровим зауваженням: "от знову за 30 євро гівна наїлись"...

Наш готель. Ми шукали його по гпс і гуглю, сидячи в макдаку на центральному вокзалі. Довго шукали, не знайшли, вийшли з вокзалу, і побачили, що наш готель - це і є будівля вокзалу. До цього я тиждень жив в кімнатах відпочинку ст. Коломия, і навіть там так круто не було!




:)


Місто. Готичний квартал, я тебе люблю. І ще - море. Немає натхнення писати довгі пости, а без натхнення результат буде еквівалентом барселонської їжі. Просто фото. З невеличкими коментами. Сорі.



Фрагмент стіни римських часів.













Також шматочок Риму. Фрагмент міського муру.


Пам'ятник Колумбу. Генуезця Колумба іспанці називали Колом чи Колон.


Чувак відкрив Америку, і думав що це Індія. Я побачив середземне море, і сказав Іванці що це - океан. Який насправді на іншому узбережжі.

Вперше в житті я бачив, щоб чорні брати працювали (і красиво працювали!), а не барижили окулярами і сумками. Поруч інші брати барижили, і швендяли по метро з гігантськими "ряднинами", один в один такими, з якими моя баба ходила до міста по суботах.


Все ж таки це море.


Чувак шукає монети?


Хоч було +14 з вітром, біля нас таки пройшов один божевільний в гідрокостюмі.


Ануна здогадайтесь що це! Прально, місцевий Газпром.

Куди там Гауді...




Місцевий Високий Замок.













1 comment:

Diak said...

чувак шукає золото ;)
Таких чуваків навіть на світязі достатньо