google analytics

Thursday, December 8, 2016

Empathy


     Іноді людина буває просто втомленою. Іноді в людини буває фіговий настрій. В такий момент поруч завжди знайдеться хтось, хто буде весело стрибати довкола, доколупуватись чому в тебе кислий фейс, а почувши чому - буде всюй вечір "розважати" тебе, розповідати про те який прекрасний цей ху...овий світ, і штрикати тобі пальцем в ребра. Не знаю для чого останній акт милосердя в той момент робиться, можливо щось спадкове. Така собі невідкладна допомога при журбі - емоційна дефібріляція. Штрикнув людині довгим пальцем в ребра, і життя знову прекрасне. 

      Після десятої відповіді на питання "Ти чо такий сумний??" ти стомишся відповідати, і посумнієш остаточно. Правда в цей момент почуття суму буде змішане з нестримним бажанням у...бати аніматора. Це теж мабуть щось спадкове, з сивої глибини сторічь. По-перше, інстинкт самозбереження вимагає знеструмити того, хто робить тобі гірше. По-друге, можливо організм просто у такий спосіб хоче зняти стрес. Але ти цього не зробиш. Ти вихований. А людині приємно - вона ж весь вечір намагалась зробити з сумної людини веселу, і значить прожила вечір недурно.

       Ти навіть не встанеш, щоб сказати, що це ніколи не працює, і робить лише гірше. Це незручно. Проте справедливо, адже я ще жодного разу в житті не бачив, щоб у такий спосіб з сумної і замаханої людини зробили енержайзера. На основі багатого досвіду зай...баності і спостережень за зай...ними, я вірю, що єдине що людині в такий момент дійсно потрібне - це співчуття. Будь ласка, не стрибайте довкола мене в цей момент. Не робіть мені емоційної дефібріляції. Не до...буйте мене в сотий раз що зі мною. Не показуйте який ви енергійний і веселий на відміну від мене. Просто підійдіть і скажіть:
Можливо, в тебе щось сталось? Просто втомився? Я також останнім часом сильно втомлююсь. Погода, робота, справ купа. Посиди, відпочинь. А ми побухаємо.
А ще - подивіться Inside Out. Це геніальний твір з глибокою мораллю. Ви не пошкодуєте.


No comments: