google analytics

Monday, October 3, 2016

Коли я кидаю фейсбук


Все ж таки фейКбук і новини одебілюють нарід. Я от коли кидаю фейсбук, новини, і бухати - прямо просвітлююсь. Я починаю автоматично шукати більш цікавий контент, і більше думати. Якщо не зациклюватись - це приносить задоволення від процесу. Сьогодні, обговорюючи з батьком одну сімейну тему... 
стоп, я що, говорив з батьком про щось крім "як справи?" ?? О-о! Мабуть це і є зрілість!

     Так от. Він жалівся на дивну нелогічну поведінку одного з родичів. Я - на те, що за останні роки ніхто не віддав мені позичених грошей. Я не маю на увазі стрільнутих на обід копійок, йдеться про більші суми. І ще на те, що люди не тримають слово, таляпають язиками направо-наліво, і таке враження, що людей з кодексом на світі стає все менше. Світом починає рулити пофігізм і безвідповідальність. Я зловив себе на думці, що інакша поведінка (так, Остап, це я про тебе, і це - круто!) - тепер сприймається як виключення, хоча з моєї точки зору це мало б бути нормою. Можна довго розмірковувати чому так і куди це все рухається, але врешті решт я зробив для себе висновок, яким поділився з батьком.
Не варто чекати від людей "логічної" і "правильної" поведінки. Це призводить до розчарувань. Це всього лише люди. Вони бояться, забувають, забивають, заздрять, помиляються, брешуть. Голова кожної людини - пекельний казан почуттів, думок, і емоцій. Сформованих генами, вихованням, і життєвою ситуацією. Які у всіх різні. І розбиратись у всьому цьому - собі дорожче. У випадку чужих людей - просто відсуньте їх подалі від себе. У випадку своїх - просто змиріться. Збережете багато нервів. Звісно, варто оточувати себе людьми, пекельне варево в голові яких відповідає вашому Кодексу. Якщо він у вас є. Але необхідно бути готовим до того, що далеко не всі люди будуть поводитись "логічно" і "правильно". Це - шлях до розчарувань.
 Amen

No comments: