google analytics

Monday, October 10, 2016

Лабрадоритові Пазли


     Це був був найважчий пазл в моєму житті. Зокрема тому, що кожен елемент важив не менше п’ятидесяти кілограм. Це був пазл з найдовшим процесом складання. Загалом, з перервами ми складали його близько чотирьох місяців, з різними людьми, і за різних обставин. Найскладнішим було знайти місце для останнього елементу. Цей процес розтягнувся дуже надовго, бо останній елемент ніяк не хотів вписуватись і завершувати загальну картину. Після наших численних спроб і розчарувань, вмовити останній елемент стати на своє місце зміг лише каменеобробний завод міста Львова.



СтоунХендж у Львові
       Жоден складений до того пазл не приносив мені стільки щастя, як цей. Тепер велике гранітне коло довкола монументу з соколом в Стрийському парку - відновлено. Пацани, ми це зробили, і це - неймовірно круто. Без вас цього ніколи б не сталось, коло надалі було б беззубим, а одна з найгарніших ділянок парку і далі виглядала б занедбаною. Дякую всім, хто долучився. Ви просто взяли і зробили своє місто кращим. На це не потрібно було жодних дозволів, торби грошей, чи надзусиль. Потрібне було лише бажання навести лад в своїй хаті. Якщо щось подібне зробить хоча б кожен десятий з нас, ми житимемо в зовсім іншому місті і зовсім іншій країні.


А зараз підуть титри.

 
Лабрадоритовий пазл складали:
  • Роман - людина, що вже скоро півроку як терпить мою бурхливу сексуальну соціальну фантазію, і руки в якої ростуть з правильного місця. Один з небагатьох людей, які здатні пошкрябати свій новесенький домкрат заради складання гранітних пазлів, і осквернити своє щойно куплене авто нечистими шпалами для паркових лавок.
  •  
  • Костя - вампір, що бігає по ночах, і ніколи не мерзне. Людина, від якої я ніколи не чув відповіді "Я завтра не зможу", і яка не розуміє фрази "пздц важка гранітна плита". Хлопець, що комітиться на все хороше підряд, і завжди робить те, на що закомітився, що в наш час - майже рудимент. Дівчата, увага. Якимось дивом ще неодружений.
  •  
  • Северин-Джун - чувак, що пообіцяв взяти мене охоронцем в офіс коли матиме свою корпорацію, а я стану старий пердуй. Найбільш зайнята людина, яку я коли-небудь бачив. Навіть в телевізорі. Єдина людина, якій мені часом соромно подавати клешню в кулуарах, бо я боюсь вкрасти в нього півсекунди. Тим приємніше, що і він скромно долучився до складання лабрадоритового пазла. Зі зрозумілих причин на фінальному фото відсутній :)
  •  
  • Євген the viking. Божествєний вождь і Учитель. В Трагедії не з’являється. (С)

Завіса

No comments: