google analytics

Monday, May 9, 2016

Ангели з автоматами

      На 9 травня хтось вандалить клумби, а хтось - мій моцк. Причому гуртом. 

Лента ФБ всюй день не може заспокоїтись. Авторитетні історики, "трендові" блогери і "патріотичні" політики наперебій пишуть, що радянські війська то були суцільні звірі і сталіністи, що вдень грабували і вбивали мирне населення, а вночі займались тим, що не спали, а гвалтували гуртом 10-річних німецьких дівчаток в ім’я Сталіна і Берії. Воїни УПА були при цьому суцільно високоосвічені гуманісти зі шмайсерами, що розмовляли виключно рядками з Шевченка і Франка. СРСР співпрацював з німцями, і ділив з ними Польщу, а от Англія не підписувала з нацистами Мюнхенську угоду про відділення махрових сепаратистів- чехословацьких Судетів :)

      Я маю один недолік. Добру пам’ять. Я пригадую, як коли я був молодший, все було інакше. Воїни УПА були суцільно садистами, що замість воювати і добувати їжу, займались тим, що забивали криниці трупами дітей сільскої вчительки. Звісно, перед тим згвалтованої гуртом. А радянські солдати були ангелами з автоматами, що не знали слова на букву Х, і срали зефіром.

        Два рази мені вистачило. Не вірте політикам, "історикам", і "трендовим блогерам". Половина з них мають корисну мету, інша половина - або отримує гроші від першої половини, або просто ідіоти. Вмикайте голову. Не давайте розфарбувати свою свідомість у монохромну палітру, це відключає мислення. Вам дають солодкий нейролептик, щоб Ваш мозок заснув. А Ви відмовтесь. Розбирайтесь в історії, і упирайтесь пропаганді. Будь-якій з будь-чийого боку. Це - отрута для мозку і засіб зомбування людей.
 
Ваш параноідальний друг

No comments: