google analytics

Friday, April 3, 2015

Мій товарищ по палаті

Випадково трапився цей дядько з дуже цікавими і логічними думками. Можна почати з 35:50, а потім, якщо сподобається, переглянути спочатку.

Цитата, з якої цей чувак зачепив мене, і я переслухав майже всі його інтервью:
Ми живемо в надкомунікативному суспільстві, де в громадян надпроста свідомість, для якої доходять лише надпрості месаджі. В середньому за останні двадцять років по світу довжина тексту, який читає користувач Інтернет, скоротилась в 5 разів - з 7.5 до 1.5 тис знаків. Повірте, в статті на півтори тисячі знаків дуже складно щось аргументувати і пояснити. Можна лише впарити якусь примітивну думку... (35хв:55сек)
Я вже не раз згадував цю проблему в блозі, і вже починав було думати, що в мене манія. Аж тут несподівано я зустрів товарища по палаті, з яким мені є про що поговорити :)


Крім цієї теми є дуже цікаві роздуми про геополітику, і поточну ситуацію в Україні. Нажаль, його сумний висновок - людей, які здатні стратегічно думати навіть серед наших еліт - кіт насрав. Майже ніхто не те що не розбирається в ситуації глобально - не пробує розібратись. навіть на найвищому рівні держави.

Слухайте. Думайте. "Читайте книжки" :)

P.S.
Сестра! Санітарів в палату ускладнювачів прекрасної простої реальності!

2 comments:

Unknown said...

Про "читайте книжки"...

А ти впевнений що твоє вміння читати книги є досконалим? :-)

Спробуй Мортимера Адлера "Как читать книги. Руководство по чтению великих произведений" :-) Автор висуває проблему того, що більшість людей не вміють читати книги. І я серед цих людей...

Unknown said...

* більшість людей серед тих, хто справді читає; більшість людей які навчаються у вищих навчальних закладах...