google analytics

Friday, April 10, 2015

Крута Пошта

Такого спаму кожному німцю приходить неймовірна кількість.
     В Україні пошта впевнено доживає віку і вважається анахронізмом, а поштарі розносять здебільшого туалетний папір і миючі засоби. Здавалося б, в розвинених країнах вона давно мала б взагалі зникнути. Нафіга потрібен "Snail Mail" в еру комп"ютерних технологій? Закрити цей рудимент, а всіх поштарів відправити в розвинені країни мити сраки багатим аборигенам. А самим користуватись гмейлом і скайпом. Але німці (та й ті ж самі англійці) до такого не додумались.

    Значущість паперової пошти в Німеччині можна порівняти хіба з національною системою автобанів і залізниць. Автобани і залізниці доставляють людей і товари. Пошта - доставляє Інформацію. Доставляє чітко і гарантовано. Цей глобальний TCP-рівень з переподачами і контролем доставки охоплює в Німеччині все суспільство. І пошта процвітає. Відділення виглядають круто, співробітники - гонорово. Пошта править світом. Ви думаєте прописка - це наш совковий винахід? Наша система реєстрації в порівнянні з німецькою - ніщо. В Німеччині якщо у Вас нема поштової адреси, Ви порожнє місце. Ви не зможете відкрити рахунок в банку, влаштуватись на роботу, заплатити комуналку. Вас нема. Всі повідомлення надходять поштою. Від всіх державних, та багатьох інших, органів і установ. Поштою часом приходять навіть... ні, краще спочатку картинка:


     Я знайшов це в своїй поштовій скриньці. Спочатку я подумав, що це - шифровка. Я вдягнувся, написав листа Іванці (електронною поштою), і пішов здаватись у місцеве відділення контррозвідки. Вже в дверях я згадав, що я недавно підключав Інтернет-банкінг, і це напевне (тримайтесь за стільчик) список одноразових паролей на операції Інтернет-банкінгу!! Аналог одноразових паролів, які приходять в Україні в СМСках для підтвердження операцій по рахункам. "Дай-но мені пароль №68! Дякую!".



4 comments:

Alexander S said...

А там хіба, Женя, не пише, "не видайвайте ці паролі і не викладайте в блог ні за яких умов, найн ніхт біте"? :-)

Eugene said...

я ж не читаю німецьков :)

Eugene said...

p.s.
ЗаBlurив її.

Unknown said...

та не те що би заблюрив :-)
49 - 731427
100 - 077498
38 - 706253
і т.д.