google analytics

Saturday, February 7, 2015

Добрими намірами вимощена дорога в пекло

Будинок, в якому я живу, облуговує ЖЕК. Його і моя задача - щоб будинок був в нормальному стані. Мене - як мешканця, його - як органу, який відповідає за будинок. ЖЕК працює хреново. Контракт не виконує, роботу робить погано, мені - мешканцю - бреше. Я його за це дрючу, часом на нього жаліюсь, часом влаштовую сцени, багато що роблю сам. Результат - мій будинок так-сяк стоїть, і навіть стає кращим, ЖЕК потроху вчиться працювати, а мешканці вчаться відповідальності за свій будинок.

А все могло би бути інакше.

Я міг би взяти в руки коктейль Грушевський, і спалити ЖЕК. Тим більше, що сусід постійно мені говорив: "пали то все, я потім тобі на відновлення кредит дам." Якось розберемось, ти головне спали. У відповідь головний інженер найняв би титушек, і спалив би мій дім. Тим більше, що його добрий сусід йому давно говорив, що той будинок - джерело головного болю, і його давно треба спалити. Далі я б взяв вруки автомат, і завалив когось з його родичів. Він - когось з моїх. Через кілька років ми б зрозуміли, що "досягнули" мети - нема ані будинку, ані ЖЕКу, ані родичів. А ми обидва праві, і не збираємось зупинятись на досягнутому.

Ми хотіли як краще...

No comments: