google analytics

Saturday, February 14, 2015

"Працювати на дядю - погано"

Сьогодні черговий раз побував на тренінгу, де рефреном проходила думка про те, що працювати на дядю погано, і ходити в офіс щоб працювати на дядю - теж погано. А правильно - це купувати, продавати, "ловити шанс" і "робити бізнес", одним словом - "бути вільним". Такою пропагандою грішить настільки велика частина "бізнесменів", що мимоволі виникає підозра, що вони шукають собі виправдань, опускаючи "інакомислящих". Адже якщо подивитись глибше, навіть відкинувши всі особистісні, моральні, і духовні аспекти, вскритіє раптом показує дивні речі. Раптом виявляється, що коефіцієнт заробіток/гемор в цих людей здебільшого навіть гірший, ніж в нещасних офісних щурів, а реально фінансово вільні люди такого роду просвітницькою діяльністю не займаються. Навіщо ж так активно впарювати свій спосіб життя іншим? І чому я ніколи в житті не чув, щоб офісні співробітники закликали всіх "вільних людей" кидати бізнес і йти працювати в офіс? Чи не говорить це про приховану від самого себе невдоволеність обраним шляхом?

P.S.
А ще я мав обрати собі мету. Діапазон "мет" був від вигрівання сраки на сонці до обіду з президентом не пам"ятаю чого. Я обрав погріти сраку, і був публічно присоромлений за погану мрію. Ну не лежать мої мрії в цих рамках :) Я маю примусити себе мріяти про багато "бабок"? Хто має право судити наскільки моя мрія "правильна"? Маячня...

4 comments:

Роман Макарчук said...

Оглядаючись на власний досвід стартапу одразу після універу, а потім ще й після перших років кар'єри, мені здається, що таке "накручування" є необхідною частиною боротьби з оточуючим світом, в якому немає "золотих парашутів" і страховочних тросів, + щоб не опускати руки перед лицем постійних негараздів самостійного плавання.

Спалювання мостів деколи допомагає взятися за своє спасіння самому і знайти креативні/радикальні розв'язки, а декого може і остаточно потопити.

Часто ще й юнацький максималізм "або-або" проявляється. З часом все простіше сприймається і виявляється, що не так вже й страшно на дядю попрацювати, особливо, якщо чесно свої недоліки чи брак знань/досвіду усвідомити.

Ось ще стаття на схожу тематику - http://blogerator.ru/page/pochemu-eti-ljudi-uhodjat-iz-google#cut

Eugene said...

Я трохи почитав по темі постфактум. Здається, все простіше. Такий собі метод затягування в компанії типу МЛМ. Спочатку говоримо яке поцієнт лайно, що працює на дядю і не мріє про золотий БМВ. А потім - раз - і ось він вихід.
Правда я чув такі промови і від немережевих (наскільки я знаю) людей, але можливо їх теж надихнули "першоджерела".

Unknown said...

гг,
тези про роботанадядю vs роботанасебе я зазвичай лагоджу думкою, що працювати на себе можна лиш коли миєщ посуд на кухні, всі інші види діяльності більшою чи меншою мірою передбачають кооперацію.
:)
такоє.

Unknown said...

https://www.youtube.com/watch?v=Va1UpS0Eiag