google analytics

Monday, February 23, 2015

"Адекватники"

Послухав давно мною неслухану Тетяну Монтян. Жорстко, абсолютно нетрендово, місцями на межі кримінальної відповідальності в наш час "свободи слова". Не скажу, що я люблю її стиль викладення матеріалу, але її основні тези мені подобаються:

  1. Війну потрібно закінчувати. Досить мочити одне одного невідомо за що.
  2. Ми своїми руками і добрими намірами розвалили країну, сподіваючись на просте рішення складних питань. Бо наслухались кретинів, які нездатні бачити на один крок наперед. І "помічників", які сказали нам з екранів своїх телеканалів, що, погравши головою яника в футбол, ми одразу станемо Європою.
  3. Припиніть слухати ЗМІ! Громадське, п"ятий, кисельов... Це все одного поля ягоди, задача яких - вкладати вам у вуха те, що потрібно їх власникам! Споживати цю пережовану полову легше, ніж думати власною головою, аналізуючи факти. Але це єдиний метод щось розуміти.
  4. У більшості людей чорно-білий зір. Навіть в людей з високим айкю. Для себе я зробив висновок, що людям так просто легше жити. "Все ясно". Цей дефект дуже добре використовується ЗМІ з попереднього пункту. Адже так людям можна легко вкласти у вуха бредову ідею, що люди дійсно поділені на "укропів" і "колорадів". Далі лишається тільки видати їм калаші і Гради, і непогані в принципі люди самі перемелять одне одного.Припиніть шукати прості рішення складних питань і прості пояснення складних явищ! Думайте, думайте, думайте.
  5. Зрозумійте елементарну річ. Ніхто. Ніколи. Нізащо. Не зробить Україну Європою, поки ми не виростемо духовно до рівня, коли зрозуміємо, що це Наша Країна. Що її розбудова і захист - це не тільки і не стільки Майдани і автомат в руках, коли вже дійшло до ручки. Її потрібно будувати і захищати щодня. Буденною працею. Чисткою сортирів, наведенням ладу, вихованням людей. Відповідальністю за свою країну. Гаслами і автоматом збудувати нічого неможливо! Майте активну позицію, і усвідомте нарешті, що країна не належить ані Яценюку ані Порошенку. Вона належить Вам!
Якщо Тетяна доживе до виборів (в чому я маю деякі сумніви), я голосуватиму за цю цьоцю. Вперше в житті я знаю за кого голосувати.

9 comments:

Unknown said...

Монтян - це Ляшко з цицьками. Поглянь на її промови про "Майдан організований олігархами" чи раніші дописи перш ніж голосувати за це чудо.

Eugene said...

Я не з усіми її тезами згідний, але я ніколи не бачив, щоб вона цілодобово сиділа на шустерлайф, створювала фейкові батальони, набирала 15% неясно з якого хуя, не бачив оперзйомок, де вона зізнається в тому, що в когось смоктала... В чому ж її схожість з Ляшко (крім цицьок)?
Щодо уяасті олігархів в подіях - ти ж не думаєш, що все це виникло само собою? Може ти і в самозародження ЛНР-ДНР віриш? :)

Eugene said...

Ну але те, що вона скрізь бачить глобальну змову олігархів - теж гіпербола, яку я сприймаю як художню гіперболу.
Що не відміняє її думок щодо наприклад, ЖКХ.

Unknown said...

Схожімть з Ляшком - попіаритись на якіймь проблемі не робляст нічого, лиш помоловши язиком. Я не агітую ні за кого, але судити треба не по заявам, а справам
. справ у Монтян я не знайшов.

Eugene said...

Ну якщо судити по справам - в нас діло швах. На вибори не тре ходити :)

Unknown said...

Вона маніпулює фактами і подає речі так як їй вигідно. Власне те що тобі не подобається в змі :)

Загалом її пости це чиста софістика

Eugene said...

В її ловах багато перебільшень, я не розглядаю їх як абсолютну істину. Але багато чого казано дуже толково, без пропаганди і спрощення.

Eugene said...

Головна її ідея, яка мені імпонує:
"Подорослішайте. Припиніть сподіватись на доброго царя. Все починається з вас. Свідома влада при ніякому населенні - міф. Припиніть сподіватись, що революції покращать ваше життя. Працюйте!"

Біда в тому, що більшість людей (навіть мого кола)досі вірить у передвиборчі казки політиків "Ви дуже розумні, а от депутати і олігархи- скоти, нумо поміняймо їх на мене!".

Цьоця каже: "Ви дуже дурні і пасивні. Доки будете такими - будете жити в сраці, і ніщо вам не поможе. Беріться будувати країну."

сновида said...

>> Головна її ідея, яка мені імпонує:
"Подорослішайте. Припиніть сподіватись на доброго царя. Все починається з вас.
основне питання після цієї заяви - як її попадання в раду допоможе нам дорослішати?
не, ну реально?
крім тогощ о вона ще більше буде піаритись, і щось там підзаробить, адна людина в раді нічого не міняє, навтіь справді з добрими намірами (а це не той випадок)
але дорослішати?