google analytics

Sunday, October 21, 2012

Не все втрачено !

Хочу розповісти про три події, які примусили похитнутись мою не дуже добру думку про людей (не всіх, але багатьох).
   

Подія перша

Тімур Євген і його команда

Деякий час тому я самотужки зробив ремонт на своїй сходовій клітці. За весь цей час мені ніхто не поміг навіть добрим словом, що абсолютно не було для мене дивним. Завершальним етапом ремонту була чистка і фарбування дуже гарних старовинних сходів, які за роки варварської експлуатації таки сильно "падусталі". Їх треба відмити, а потім пофарбувати. Звучить - дуже просто, якщо не враховувати, що колись люди цінували красу, і сходи вирізьблені так, що помити їх якісно дуже важко. Тобто це нелегка справа, після якої дико болить спина, і хочеться бухнути.
Рано вранці, біля 7-ї години, мені не спалось, і я вирішив провести цей час не за компом, а з пензликом в руках. А саме - дофарбувати сходи. І  ось (в 7-й годині ранку) на сходову клітку виходить сусідка з відром води і ганчіркою, і починає відмивати запорошені частинки сходів, які  фарбую я !
"Щоб гарно було в нас." - пояснила вона !

Моєму здивуванню не було меж...

Подія друга 

Двері

Рік тому в результаті тривалих умовлянь, та дякуючи втручанню злодіїв, які хотіли пограбувати одну з квартир, ми встановили замок на вхід у будинок. Одного разу я помітив, що дотягувач, який автоматом замикає двері, розхитався, і тримається на чесному слові. І я вирішив його закріпити, а оскільки вдень я працюю, а ввечері вільний, то годині так о 8-й прийшов  це діло поправити. Взяв я табуретку, інструменти, і почав колупатись у стіні. Справа загалом досить тиха, але за кілька хвилин вийшла сусідка, стіну якої я колупав, і разом з сусідом почали розповідати мені, що вони хочуть спати, що їм завтра на роботу, і апще що я "займаюсь хєрньою". Так-сяк доробив, але за два дні він знову розхитався, і ремонт вимагав пересвердлити дирки на більш глибокі і в інших місцях. 
А для цього потрібно що ? Правильно - електрика ! А взяти її можна в сусіда, і за іронією долі - лише в того, хто звинуватив мене у займанні хєрньою. Хто ніколи нічого не пробував пробити -  пояснюю - це звичайний воркфлоу при "роботі" з сусідами. Я до цього звик, і абсолютно не дивувався. Я дивувався потім...
- Мені треба доводчик закріпити, потрібна електрика. Можна ?
- Що ти там робиш ? Я спати хочу ! Хєрньою займаєшся. бла-бла-бла
- Я ж не для себе. От зараз воно зламається, і не буде замка. Це ж всім потрібно.
- Мені це нафіг не потрібно. Займаєшся хєрньою бла-бла-бла. Це непотрібно. Той замок - що він є, що його нема... бла-бла-бла
І тут я видав фразу, яка щось в ньому змінила:
- Я не згоден з Вашою позицією. Короче - дасте підключитись до розетки ?
- Дам (!)

Далі весь вечір, а це щонайменше година дуже брудної роботи, він не відходив від мене - подавав інструменти, підказував, ніжно тримав мене за талію під час свердління... Під кінець він поскладав і поміг мені занести інструмент, сам виніс сміття, і ми розійшлись як друзі !

 

   Подія третя

Газон

Місяці півтора тому ми відновили газон біля будинку. Щоби його не витоптували, газон був обнесений червоною стрічкою, яку один раз з того часу хтось обірвав, і яку я в той же вечір відновив. Трава вже зійшла, стрічку довгий час ніхто не чіпав, і газон не витоптував.
І ось на цьому тижні стрічка знову виявилась частково обірваною. Так вона простояла дні 3-4, я все набирався духу її відновити. І ось сьогодні, вертаючись з прогулянки, я знайшов, що все відновлено !
Хто б міг це зробити - абсолютно не уявляю, але дуже вдячний  людині за цей вчинок.

Виходить, не все так погано, і є ще в людських серцях прагнення краси і порядку !

No comments: