google analytics

Monday, October 15, 2012

Мої університети

В суботу Ярослава вирішила помститись дорослим за школу, і спробувала себе в ролі вчительки.
Я був зарахований в 1-Б клас, і пройшов 4 уроки - Письмо, Математику, Природознавство, і малювання. 

За 4 уроки я був разів 10 названий безтолковим, один раз - "довбаном", один - "тупіцею". Один раз мене вдарили указкою по голові. Тобто всі методи традиційної школи на наших теренах анітрохи не змінились з часів мого навчання.
Оцінки були хороші, але на 4-му уроці я відчув непереборне бажання щоб це все якнайскоріше припинилось. І тому, коли Ярослава сказала: "А тепер малюємо гнома", я взвив: "Я Вас дуже прошу - не треба гнома.", що на вчительку не подіяло, і після малювання гнома, коли мене хотіли тягнути на фізру, мене врятувала Іванка - написала записку що в мене болить голова.



No comments: