google analytics

Saturday, October 13, 2012

Біг на місці

Я щодня йду на роботу, щотижня - на базар. Перший шлях пролягає через центр Львова з 700+ річною історією, дуже гарними будинками, площами, пейзажами. Дорога на базар починається з переходу через найстаріший парк Європи. Там неймовірно гарно. Влітку і навесні там чудово співають пташки, ранкове сонце пробивається крізь крони дерев...
Я звернув увагу, як я пролітаю цю дорогу. Я рахую хвилини. От мені до роботи 22 хвилини, ось - 24 - це означає, що я занадто повільно йду,  і наступного разу потрібно робити це скоріше.
Хоч раз хоч комусь приходило в голову підняти очі догори дорогою на роботу, і побачити небо ?  Так, над нами є небо, і воно просто надзвичайно гарне ! Зупинитись в парку, слухаючи спів пташок ?!  Повірте, це дуже красиво і цікаво ! Просто присісти біля фонтану біля Оперного, і роздивитись довкола ? Яка краса ! Хоч хтось хоч колись на 10-15 хвилин з"їжджав з до болю знайомої дороги в офіс, заїхавши, наприклад, в надзвичайно гарні місця в районі Шевченківсього гаю, і, просто вийшовши  з пепелаца на кілька хвилин, дивився довкола ?
Ні...
Бо нам потрібно бігти. Це ж дуже важливо, що ти прийдеш на роботу в 9:50, а не в 9:55 ! Важливо закінчити закупи на базарі якомога скорше (навіщо ???), бо це - сенс життя, і тільки ця закінчена справа може принести задоволення. Ніхто не знає навіщо, але так треба !

No comments: