google analytics

Saturday, April 27, 2024

Натхнення

Виконується на мотив пісні Восьмий Колір гарту Моторолла. Пробував це записати, але це пздц складно, особливо з моїм голосом.


 Я йшов в магазин,
повсякчас озирався,
і раптом побачив тебе,
від зустрічі тої я мало не всрався,
мене тецека загребеее!

Мені захотілось чкурнути щодуху,
за мною щоб аж загуло,
або затопити у писок з вертухи,
щоб аж задзвеніло табло…

Хочеш! В бус ти мене спакувати!
І в паперах Придатний вказати,
І далі до дембеля лиш уві сні,
цивільне життя снитись буде мені.

Хочу я зустрічі у-никати,
І від тебе сі ухиляти,
Інакше о сьомій щоранку стендап,
Аж поки не здохне останній кацап

Cпакуєш. Я знаю. І рано чи пізно,
нас всіх забереш на підвал,
і Хаймарсу кинеш у пащу залізну,
хоча я це все в рот їбаав!

я буду калаш замість мишки тримати,
сьогодняшнім днем живучи,
і замість жіночі тіла обнімати,
собі "передьорну" вночі...

Хочеш! ти мене в бус спакувати!
І в паперах Придатний вказати,
І далі до дембеля лиш уві сні,
цивільне життя снитись буде мені.

Хочу я зустрічі у-никати
І від тебе сі ухиляти,
Інакше о сьомій щоранку стендап,
Аж поки не здохне останній кацап

...

No comments: