google analytics

Monday, January 22, 2018

Ергономіка

Я вже було почав думати, що то зі мною щось не так і мені все не подобається. Але коли взяв в руки книгу "Design of every day things", то зрозумів, що не один я "глибоко стурбований" станом речей в сфері ергономіки речей.
Отже, у продовження серії публікацій "Я офігенний дизайнер, а мої клієнти - мазохісти", наводжу приклад змішувача для ванни, яким користуюсь асабіста я, і принцип роботи якого є дуже популярним.
Так от. Щоб перемкнути воду з душу на кран, потрібно (увага) потягнути кнопку, і злегка провернути її в бік. Скажіть, Ви колись в житті тягнули кнопку? А мокрими руками - тягнули? А мокрими руками в шампуні чи милі? Дизайнер вирішив, що це - зручно! Користуйтесь.
Я - молода здорова людина в добрій фізичній формі. Не дитина, не слабка жінка, не інвалід.
Але навіть мене це конкретно за...бло. Зато - красиво!