google analytics

Saturday, February 4, 2017

Царь звєрєй не знає відповіді

     Вчимо Природу. Там сказано, що Земля крутиться. Довкола вісі зокрема. Швидкість - один оборот за добу. Чому Земля обертається? Це ж реально досить-таки дивно - велетенська куля обертається, притому з *постійною* швидкістю, а я скільки живу ніде не чув пояснення і навіть питання Чому. А знаєте чому я цього не чув? Бо це питання - незручне, і цього насправді ніхто не знає. Я аж присів коли це зрозумів, і досі важко в таке повірити. Наука нє в курсє дєла. Існують якісь теорії-припущення, але вони не тримаються купи навіть з моєї точки зору.

      Коли я повернувся в кімнату після гугляжу, мені було соромно. Ярослава сказала що і так в курсі - "Так створив Бог", а Іванка - що це неважливо, і головне - не заважати їй крутитись :)


На всяк випадок, причин обертання довкола сонця людство також не знає. Ото наукове пояснення - просто годнота:


Круто, да? Майже на рівні Ярославиних пояснень:

1. Для того щоб були зима і літо
2. Якщо б вона не крутилась, для чого їй орбіта?

2 comments:

Sergy said...

http://news.psu.edu/story/141309/2007/07/30/research/probing-question-why-does-earth-rotate
Ну, стиль сприйняття пояснень я вже зрозумів: ха-ха-ха, яка годнота, яке смішне пояснення! Можна ще такий пост написати про електрику, про "чому б'ється серце" і т.д.

Eugene said...

"Частинки злиплись, потім щось в них напевне вдарилось, і закрутилось" - для Вас нормальне пояснення? Чому швидкість постійна і чому не зупиняється - ммм, "ну тертя немає".

Я читав це (в тому числі): http://spaceplace.nasa.gov/review/dr-marc-earth/earth-rotation.html
Ну таке собі пояснення. Крім того, це лише припущення, а не встановлений факт.

Щодо електрики - ну воно десь так і є в принципі. Людям відома природа електрики чи скажімо гравітації? Рух електронів - це класно, але здається електрон це лише елемент теорії, яка дозволяє пояснити існуючі явища і провести струм до розетки. І не більше. Я вже не кажу, що невідомо звідки взявся сам електрон.