google analytics

Friday, February 3, 2017

Зимова сплячка

      Вже не перший рік я помічаю одну цікаву річ щодо себе. Я зазвичай маю купу планів, проектів, і ідей, на які завжди бракує часу. І от є дивна річ - більшість подібних бажань зникають на зиму. Просто зникають. Тобто я знаю, що мені потрібно багато зробити, мої погляди не змінюються, моя особистість - також, але я просто не хочу цим займатись. Я спочатку не звертав на це уваги, і думав, що справа в холоді, бруді, чи елементарних лінощах, і мені просто потрібно зробити над собою зусилля. Але тепер я все менше в це вірю. В мене дедалі більше складається враження, що ці зміни моєї активності невипадково припадають на зимовий період. Сплять же взимку рослини! Вони дійсно сплять, в буквальному сенсі слова. Всі процеси сповільнюються, нічого не росте і не змінюється. Природа консервує себе на період слабкої активності сонця. Ми - частина природи. Чому це в нас життя має бути незалежне від природніх циклів? Цілком логічно, що люди також залежать від активності сонця, але дивно, що я раніше ніде не зустрічав цієї ніби простої думки, і не бачив щоб людство брало до уваги ці природні цикли.

      Якщо ця теорія вірна, людям варто припинити лінчувати себе за лінощі взимку, і не вимагати від себе стабільної активності в цей період. Натомість, провести цей час не в звичних депресняках, а присвятивши цей час чомусь іншому, що вимагає меншої кількості енергії, або енергії іншого типу.

А як у вас? Я один такий? Можливо, хтось зможе навести дослідження, що підтверджують або спростовують це спостереження? Наприклад, статистику подій різного типу влітку і взимку. Цікаво було б глянути.

2 comments:

Diak said...

є таке, в мен пік продуктивності навесні

Eugene said...

Дякую за підтримку, Славік!