google analytics

Saturday, January 31, 2015

Тротуар - новий рівень

Я або доб"ю це питання, або Шевченківська РДА доб"є мене...
На початку місяця я подавав електронне звернення з приводу неможливості проходу проспектом Чорновола в р-ні залізничного мосту. За місяць перед тим в міськраду було подане колективне звернення за підписом 200+ людей з цього самого питання. Шевченківська РДА незмінно двічі відповіла, що тротуар потребує капремонту, і вони можливо за умови фінансування зроблять ремонт наступного року. Така відповідь є просто неприпустимою відпискою, оскільки я чудово розумію, що капремонт там потрібний, і це скоро не робиться. Але в моїх зверненнях йшлось не про капремонт, а про те, що тротуаром неможливо пройти! І про необхідність тимчасового рішення до капремонту. Це насправді усувається за півдня бригадою з 2-х робочих. Кладете 20-30 плит через калюжу, або засипаєте яму.Я не вірю, що Шевченківська РДА не знає як це зробити. Якщо я ще раз отримаю таку ж відповідь, я зроблю це сам, а Шевченківською РДА займеться прокуратура м. Львова.

 Відповідь дає слабку надію - в ній присутні хоча б ключові слова - "тимчасово" і "проблема".
Доброго дня! Шановний п. Євгене , на Ваше звернення повідомляємо, що його передано на реєстрацію у відділ «Гаряча лінія міста» стосовно вжиття тимчасових заходів по вирішенню проблеми, що існує.

No comments: