google analytics

Wednesday, November 5, 2014

Закрито


    Я от позавчора був в ЖЕКу. Третій раз з одного й того ж питання. Бачу - вони вже й голови до мене не піднімають. Раніше такого не було. Ну тобто їм і тоді було все побоку, але слухали завжди. Відділ боротьби з клієнтами якось людяніше працював. А тепер - сидять похмурі люди з виразом якоїсь безісходності в очах. Промайнула думка - ЖЕК закривається. Так завжди буває коли приходиш на фірму, що близька до закриття. Приходиш, сидять похмурі люди. Ти говориш, тобі щось обіцяють, но видно шо всім уже всьо похуй, бо вже завтра ауфвідерзейн і нічо виконувати не треба. Ну то ладно.
   Я образився, і пішов в РДА - записатись на прийом до якогось начальника, шоб розповісти йому, що закривається ЖЕК, а заодно попитатись що відкривається замість його. Там сидить двійко дівчат. Взяли телефон, сказали що узгодять і позвонять. І не позвонили. Такого раніше не було. Дзвонили чітко і одразу. Ну ладно, думаю, може то якась флуктуація. Нині вранці зайшов ще раз. І зрозумів страшне. Сидять похмурі люди з виразом якоїсь безісходності в очах. Промайнула думка - РДА теж закривається. Видно що їм вже всьо похуй. Не те, щоб їм раніше не було похуй, але тепер вже савсєм похуй. Взяли телефон, сказали позвонять. Не позвонили знову.
      А ще я був в міліції. Там вже все закрито. Такої страшної бідосі певно по війні не було. Але це вже геть інша історія...

    В мене враження, що Україна закривається. Закривається фірма верняк. Я нюхом чую.

1 comment:

Armando said...

Ви маєте рацію :)