google analytics

Thursday, June 30, 2011

Відень

Все ж таки, я б ніколи не пробачив собі, якби не побачив Відень, маючи 4 години між літаками, навіть не зважаючи на те, що мій літак спізнився на півгодини. Тому у Відні я буквально вибіг з літака, і попрямував за вказівниками, які обіцяли доїзд за 16 хвилин до центру Відня. Мапу міста там видають прямо в аеропорті, як в нас роздають реклами дверей і вікон. Місто і аеропорт з"єднує спеціальний потяг - CAT - City Airport Train. Ходить щопівгодини, квиток в обидва кінці коштував мені 18 євро - зовсім небагато, якщо зважити на те, що являє собою цей потяг:
Вхід на станцію САТ у місті.

Потяг зсередини, другий поверх.
Вхід на другий поверх

Потяг ззовні
Рухається це диво майже безшумно. Точніше ні, він просто шепоче, на поворотах попискує, а взагалі - майже летить, чи пливе... Протягом подорожі, яка дійсно триває 16 хвилин, кондукторша пробиває мені квиток. Кінцева станція CAT знаходиться у 10 хвилинах ходу від самого центру міста. Прямо на станції є аеропортний чек-ін, де вас можуть зареєструвати на авіарейс та прийняти багаж, який вони самі доправлять до літака. Круто ! 10 хвилин прогулянки, і я в центрі. Дивлюсь, а переді мною оце:

Ну, думаю, і тут Флоренція. Не відпускає мене. Обертаюсь, і мене розбирає сміх - прямо навпроти стоїть супермаркет Білла, точно такий самий був навпроти мого готелю у Флоренції ! Я точно у Відні ??

Ні, таки не Флоренція. Занадто чисто, просторо, світло, і довкола якісь німаки. Доречі, в розмові з австрійцем в дьюті-фрі аеропорту (шнапс купував), з"ясувалось, що австрійці дуже чітко дистанціюються від німців, і навіть їх не надто люблять... Якщо сказати їм, що вони те саме, що німці - можуть сильно образитись. І не продати шнапс :-)
Отже, центр Відня з його собором, який після Йоркського і Флорентійського не надто мене вразив (хай пробачать австрійці).

Туристичний автобус, та купа коней у центрі - точнісінько як у Львові


Собор. Гарно сфотографувати його доить важко - довго потрібно вибирати позицію.

Коні - все як у Львові

Ноу комментс :-)

Ха ! Львівській владі ніяк не можуть забути подібну будівлю УкрСоцБанку у центрі Львова, яка своїм недоречним футуризмом сплюндрувала архітектурний ансамбель, а у Відні те ж саме є !
Шейм он мі, не знаю що це таке...

Вулиця в центрі. Чистота і дороги - ідеальні.


До побачення, Відень ! Твій шнапс - кароши...

2 comments:

Пан Юрко (один з героїв Б.) said...

Де ж те, що стало звичкою у репортажах про подорожі? Що відрізняє від безлічі подібних фотозвітів? Де віденські каналізаційні люки? Де ж ті різбляні кругляки, що їх чавунна плавка мій тішить зір, а візарунок промовляє сивиною століть? Даремно марилась душа моя...

Eugene said...

часу було мало...