google analytics

Saturday, October 31, 2009

епідемія...

Дивує те що ніхто не говорить що робити. Крім професійних порад ні в якому не кидати пити під час епідемії, жерти часник діжками і носити пов"язки - ніц. На ток-шоу 3 години лікарі з мінздраву гризлися, але що робити людям так ніхто і не сказав. Хоча антивірусних препаратів для профілактики грипу - хоч греблю гати. Чув навіть такий месадж від лікаря по львівському ТБ - "ліки нічо вам не допоможуть, не купуйте !" Як ? Чому ?? Адже минулого разу як я хворів грипом, лікар нічо не зміг додати до того що я виписав собі сам.
Країна чудес...
Ще є купа всяких чуток, які чиновники не встигають спростовувати :-)

P.S.
На роботу не ходитиму поки не пройде епідемія, буду Work From Home.

1 comment:

ANDRAINO ADAMS said...

Хороші статті, Ви чули про містера Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.