google analytics

Wednesday, October 21, 2009

Як я ріпав ДВД

Не встиг зайти сьодні до хати зморений важкою працею, як племінниця загрузила ріпнути щойно куплену двдшку. Пошуки тулзи почалися в 19:00, роботи так виглядало на годину, пошуків на 5 хвилин. В результаті в 00:00 робочий стіл компа виглядає як привокзальна площа в годину пік - було скачано і встановлено штук 20 програм, одна є*анутіша за іншу, 18 з яких двд і не думали ріпати, а просто казали що хочуть грошей або не можуть двд побачити (Windows Media Player грає диск "та як має бути"). Одна, правда героїчно щось ріпала з півгодини, заріпавши аж півфайла, потім кинулась тієї справи і сказала що все - гейм овер. Як не старався знайти чому тільки половина - х.. там - просто видно вона подумала що мені й половини досить. Переважна більшість скачаних прог мали вигляд написаного якимись обкуреним студентом вночі перед сдачею курсового. Кнопки вилазять за вікно, пише кругом якусь х**ню, вікна вистрибують за всіма законами броунівського руху. Кароче - викидень якогось дебіла-напівпрограміста, а не програма, посоромились би за таке гівно просити гроші. Таке враження, що нормальні люди програмування полишили, і зараз цим займаються якісь олігофрени, які щось напи...дячать, навіть не подивляться самі що в них вийшло.
Качав цю срань, качав, ставив, ще качав, і ще ставив, потім за...вся, спробував набрати чарівне слово "free". Скачав прогу handbrake (досі цей шедевр з трею не викурю) - оооо бля !!! Справжнє ФРІ, ліцензія ГПЛ ! Заре вона мені все заріпає - оно поглянь як працює - довго, видно якісно ріпнути хоче, мля. Якісь ще проценти показує, турбується жеби мені сумно не було. Класна кароче прога. Дістаю болванку, готуюся записати на неї ріпнутий двд і піти спати. Попрацювавши з годину, чудо-програма створила файл на 2.6 гіга, який ні..я крім квадратиків не показував. Ні тобі левів ні крокодилів (кіно про них). Ну, думаю, с...ука, ладно. Заре я тобі інший формат задам вихідний. Задав. Програма з секунду подумала, видно вирішила що і так забагато зробила для мене, і тихо проігнорувала мій запит. Не забувши при цьому сісти в трей. І заре там сидить і нікуди схоже не збирається.
Ладно, думаю, ща скачаю кейген до тієї х...ні що мені тільки півфайлу розріпало. Може тоді згодиться і на другу половину. Качав-качав, все кругом якісь смски просить, а порнухи скільки надивився - йой, аж монітор червонів. Ледве знайшов таки якісь серійник, який підійшов. Заре та програма старається, сиджу ось і молюся жеби таки спати відпустила мене... Тре відмітити, що кнопка, яка власне починає ріпання, в цій програмі ретельно захована автором за межі вікна, так що виглядає тільки маленький хвостик. Заледве знайшов її.

Час - 00:42

93%
94%
95%

ааааа бляяя...ь, коні б вас грали !

Error:
"Please select AV syncronization mode..."

жму Ок

96%
97%
98%
99%
ну
ну !
ну !!
100% !!!
всьо, пристібніться, запускаю...

йооопть ! ріпнуло !!!
Все, йду спати.

#1 dvd ripper рулить

No comments: