google analytics

Monday, October 16, 2023

Здається, нам каюк

Три місяці тому я вперше побачив Далі. Я спробував по приколу візуалізувати кілька речей, заплативши за кредити. Всі малюнки були дуже недолугі, як ото цей солдат, що приплив на сапборді завойовувати москву. І я кинув, подумавши, що технологія все ще вимагає багато любові від творців.

А сьогодні я зайшов на Далі знову...

І що я скажу. В мене погані новини для нас. Проблема навіть не в тому, що воно тепер офігенно малює, а в тому, як швидко воно вчиться. Дивіться самі. Коментарі тут зайві.

Я спробував:

  • Візуалізувати того ж солдата
  • Намалювати світ, в якому править АІ, а люди виконують брудну роботу.
  • Намалювати малюнок на ДН мами від імені трирічної дитини.
  • Намалювати щось на ДН племінниці
  • Намалювати як тяжко Яріку
  • Просто щось намалювати :)


























No comments: