google analytics

Thursday, June 27, 2019

Арсен Барісич, Зе, і я

     Іноді мені в стрічку потрапляють відео деяких "активістів", більшість з яких на мою думку абсолютно не гідні цього титулу. І от вже рік в них мода - при зупинці їх патрульними за очевидні порушення, тиснути на те, що авто поліції не мають дозволів на "люстри", мігалки, чи як ще їх там звуть.
    Патрульні всі реагують однаково - розводять руками і мичать, наче барани. Виглядає це реально жалюгідно, і на таке витирання ніг об залишки цієї держави соромно дивитись навіть цинічному мені Тому якось на досугє я написав звернення до Управління Патрульної Поліції з логічним питанням вибити собі ці дозволи, або пояснити чому це неможливо. Було це 24.05.19.

    Я взагалі не чекав відповіді, і тому не дивно, що випадково знайшов її нині в папці Спам, шукаючи лист від доставки Сушия. Лист мене вразив. Все решта я викину, там многабукв, але суть в тому, що я тепер вважатиму, що на Печерських Пагорбах відбулась десь така сцена:
Стіл, застелений Зеленим сукном, кругом висять портрети Учасників 95-го Кварталу. Посередині стоїть огромних розмірів бюст Коломойського, під ногами килим з портретом ПОПєрєдніка. Входить Арсен Аваков.
- Тут нам Женя листа прислав - потрібно мигалки узаконити.
- Женя Коваль?
- Так.
- Давай швидко сюди, бо він нас за%бе. А поки він на морі, швиденько все зробимо. (підписує і посміхається посмішкою Дейла з мульта ЧіпІДейл).

АрсенБарісич кланяється, і, задкуючи, виходить.
Ну кароче насолоджуйтесь, Женя знову все за вас пофіксав :)


No comments: