google analytics

Sunday, May 5, 2019

Користь спорту


Цей ранок повний сюрпризів. По-перше, нарешті я відчув ефект від ранкових занять на майданчику! Прийшов бармен з закладу в парку, і попросив допомогти відкрити бар, піднявши важчезну кришку вагончика. А потім приніс нам з іншим "помічником" два коктейлі.
"Хоч якась користь від спорту!" - одночасно видихнули ми, і пішли далі на турніки.

     Дія друга. При виконанні добровільно-виправних робіт мені забракло піску, і я попросив в двох роботяг що будують будинок в дворі, піввідра. А потім в знак подяки приніс їм два пива.
І тут один з них каже - "а я не п'ю". Я прямо на виході зі свого орального апарату зловив слова "Як?? Мужик, ти мішаєш бетон, носиш сміття, і не п'єш навіть пива?? Ти будівельник чи професор японської філології?"
Причому, часто не п'ють колишні алкоголіки-хроніки, але це пацан років 25, і дуже здоровий на вигляд. Одним словом, диво та й годі. Але - приємне диво!

No comments: