google analytics

Wednesday, October 31, 2018

Монобанк

Значить, так.
Ставиш апку на телефон. Апка просить сфоткати паспорт, причому сама ловить коли ти паспорт приклав до камери телефона правильно. Далі просить сфоткати ІД код. Апка каже - щас все перевіримо.
За 20хв каже - перевірили, коли картку хочете? Можна завтра (в суботу!). Кажу - завтра не треба, давайте вже в понеділок, біля 11.
Далі до понеділка в апці світився статус - картка в пнд буде, і фотка (фотка!) чувака, який її мені привезе.
В понеділок в 10:00 в апці статус став: "картка буде за 59хв".

І була! Прийшов чувак з фотки, віддав мені картку, сфоткав мене з паспортом, і пішов геть. Так я відкрив кредитку з кредитом в 20 тис грн :)

Все. Комуналку тепер я плачу через апку - там просто світиться скільки я винен, я просто клікаю Заплатити. Поповнюю мобільний десь так само. Це капєц...


No comments: