google analytics

Tuesday, April 10, 2018

Диво день

Вранці був візит до головного інженера Водоканалу. На три хвилини. Я просто сказав, що скоріш за все плитка на нашому тротуарі сіла, бо щось внизу підтікає, і там наче йде їхня труба. Показав фото зі смартфона (да, я купив смартфон :)) і пішов, наголосивши, що проблеми нагальної немає. І ще спитав чи можна при розкопках не використовувати важку техніку, бо від неї будинок дуже трусить. Поки доїхав додому, бригада була на місці, все мене розпитала. Ще за годину приїхали ремонтники (8 осіб!), розкопали все руками тобто лопатами, знайшли проблему, поставили на трубу хомут з нержавійки (я думав заб'ють осиковий кілок), все закопали, і поїхали геть. При цьому, сидячи біля них, я не почув жодного мату. Адекватні прикольні люди.

 Вау. Дива трапляються на Великдень. Всім добра!

No comments: