google analytics

Tuesday, May 23, 2017

Про кордони

Коли десь світом їдеш, постійно маю одне відчуття. Стоїть на моїй планеті купа якихось кордонів, митниць, парканів, на кордонах якісь озброєні люди зі злими фейсами, прикордонниці з перманентним пмс, кілометрові черги, візи, забоорони, перевірки, паспорти, і теде і тепе. Вся ця штучна фігня і в реальному світі, м’яко кажучи, не викликає особливого захоплення, а перенос цієї моделі в віртуальний, апріорі глобальний, світ, і поготів мене не тішить. Едак ми і до введення віз на іноземні сайти дійдем. Я все розумію, вк ненавиджу, жодним з сервісів не користуюсь, але оцей перенос політичної мапи в онлайн — напрягає.

3 comments:

Diak said...

Тобто кордони це погано?

Eugene said...

Так, всі кордони - це обмеження, а я люблю свободу. Тому кордони між країнами - це погано. Наскільки може бути добре без них ти сам бачив в Шенгені. Разом з тим, я усвідомлюю, що наразі без них не можна, але від цього вони напрягають мене ще більше.

Pavlo Khromchak said...

Таке явище називається "сплінтернет" або "балканізація Інтернету".