google analytics

Friday, March 31, 2017

Каста лохів


Пост з серії Україна як вона є.

Шиномонтаж. Колеса перекинули, мені потрібно виїхати. Майстер жестами починає допомагати мені вирулити, але я таки впираюсь задом в іншого пацієнта шиномонтажа.

- Ростік, скажи йому щоб від'їхав, людині треба виїхати.

Виходить водій. Ростік і майстер кажуть - мужик, виїдь будь добрий, оно бачиш - пацану неудобно. Водій щось незадоволено бурмоче, але сідає в авто і здає три метри назад, де я знову впираюсь в нього задом.

 Майстер:
- Від'їдьте будь ласка, бачте - виїхати не можна.
- Якого ..я блаблабла, нехай от тут виверне.
- Тут же бокс і речі лежать, від'їдьте чуть далі, тут же немає парковки, вона на 10м вище.
Водій починає незадоволено бикувати, від'їжджати не хоче. Випадково повз проходить інший майстер. Майстер повертається до воділи, і на чістєйшему матєрному спочатку множить його і його машину на ноль, а потім мультикультурно пояснює щоби той "у...обував звідси на...уй і не пи...дів бо самий хитрови...аний".

Водій миттєво зрозумів звичну для вуха конструкцію, яка йому в сто разів ближча за будь-які реферанси майстра №1 і "Ростіка". Проблема була вирішена, я посміхнувся і виїхав.

Мораль? Наш нарід часто сприймає ввічливість, гідність, і добрі манери як ознаку слабкості і приналежності до касти "лохів". Тримайтесь і не ставайте такими ж.


No comments: