google analytics

Monday, April 18, 2016

Німецька віза, третя серія. Подача.

Дисклеймер.

Я - досить спокійна людина. І дуже добра. "Я такий ніжний як одуванчик... Но так дам пи...ди..." (С).
Йдучи парком на роботу після дощу, я збираю на доріжці червяків, що не встигли втекти, і можуть стати жертвами наших із вами підошв. Збираю і складаю на траву. Я рятував в Кракові бджолу з-під коліс трамваю, хоч в мене алергія на бджіл, і я від них пухну і вапще в мене судороги. Так, і від трамваїв теж. Я - добрий. Але.

Нині я мушу сказати - я вас всіх ненавиджу. Вас - всіх кондомів, що дотичні до візового процесу. Перших німців - за те, що вони вимагають 220 сторінок непотрібної нікому ху...ти (було 140, попросили доксерити ще 40х2=80). Це неможливо ані прочитати ані оцінити - дитині зрозуміло. Ви просто витрете цією паперовою ху...нею свої німецькі жоппи. Безвізовий режим плаче за вами, піараси. По-друге, я ненавиджу візовий центр, який не в стані навіть організувати чергу, не те що пояснити процес подачі нещасним прохачам. Стоїш 10 хв в черзі на талон, а потім тобі кажуть, що ця черга на Польщу. Я ненавиджу вас за те, що доставка трьох паспортів однієї родини на одну адресу коштує... 100х3=300 грн. А самому забрати не можна. Не можна, хоч мені йти до вашого є...учого візового центру 15хв. Я ненавиджу вас за те, що передача документів між віконцями, відстань між якими складає 6-7метрів по прямій без дверей, займає 40хв. Для цього потрібно видати мені новий талончик, двічі викликати мене до лівих віконець помилково, ще раз перевірити мої документи, хоч їх щойно перевірили і прийняли.
Я написав скаргу на цю ху...ню, що зветься візовим центром. На німців скаргу не напишеш - ясно що ми для них не третій сорт, а просто не люди. Рецепт - знести весь цей пандемоніум нахуй, і замість нього розширити "Вареники Тут".

Роман, наливай. За безвіз!

п.с.
Тільки не кажіть що то скрізь так, і що так було завжди.

7 comments:

Alexander S said...

Драма, чекаємо наступну серію.

Alexander S said...

Я думаю у них там є гігантський шредер, що займає 3/4 приміщення. Якщо ти проходиш перше коло і твої документи приймають, то після того всі вони відправляються в цей шредер. Там має бути гарна і святкова процедура: всі сідають в коло, кілька разів згадують Меркель, з пакетів виймають паспорти, на стікерах записуються імена. Все інше відправляється в шредер, після чого він запускається. Всі мовчки і благоговійно спостерігають як він пережовує папірці. Можливо грає якась гарна музика. Далі в центрі кола з'являється колесо рулєтки в кольорах німецького прапору, по черзі викидають номерки. Чорний сектор -- паспорт попадає в купку "не видано". Жовтий -- видають одноразову візу день у день. Червоний -- видають малті ентрі, якщо повний місяць і день церемонії припадає на непарний день, інакше йде по жовтому або питають посольского ховраха.

Eugene said...

:)
Або ватра бляць. На пальцях викидають яку візу вліпити, а потім всю цю поєботіну палять на ватрі, супроводжуючи це плясками і камланням древньонімецькою.

Alexander S said...

Дивись, Женя, знов обіцяють покращення: http://www.pravda.com.ua/news/2016/04/20/7106156/

Eugene said...

Знову Порошенко?

MAG said...

"На німців скаргу не напишеш - ясно що ми для них не третій сорт, а просто не люди"

А за що на німців? Візові ж центри не вони організовують. За папірці? Ну та це німецька бюрократична традиція, німці теж на таке ставлення до себе скаржаться.

Eugene said...

Ну і я поскаржусь :) Вода камінь точить.