google analytics

Friday, March 25, 2016

Бог і Колесо

      Спочатку я хотів купити робот-пилосос. Почитав, потестував - класно, але не долає пороги, і не вичищає кути. Потім я почув про робота, що миє вікна. Класна річ капєц. Приклеїв ’го на вікно - він там поповзав, пошкрябав - вікно чисте. Почитав, погуглив - все чудово, але не вимиває кути. Воно і зрозуміло чому - щітка ж зроблена у вигляді кола.

       Потім я неодноразово бачив відео роботів, що ходять наче тварини чи люди. Людство давно намагається створити аналог того, що бачить у природі, але роботи-собаки все одно ходять, наче 16-річний сліпий пес, а роботи-люди - наче я після поліровки 0.5 коньяка пивом. 

      На відміну від людства, яке поклало в основу всього свого прогресу колесо, Бог, схоже, або не знав колеса, або свідомо не використовував його. Можливо він просто не хотів паритись безперервним латанням дірок у дорогах і коліях, і створювати мінтранс. Але скоріш за все, Творець хотів, щоб в людства хоч кути були більш-менш чисті.

       Ау, люди, ви не хочете розвернути технічний прогрес? Схоже, що він міцно вперся в Проблему Брудних Кутів (ПБК) і хуйових доріг, і вкляк. Бо в його основі - колесо. Давайте перемкнемось на лапи і копита! Профіт очевидний - доріг не треба взагалі. Уявіть Камаз, що х...ярить через гору без насипаного шутру! Трамвай, що йде на ратицях на Санта-Барбару без трирічного прокладання колії на Сихів! Смарт, що біжить на роботу через корчі в парку! Спортивну БМВ з гарними ніжками! Пилосос з руками як в вашої жінки, тіко холодними! Аж дух перехоплює!

3 comments:

Diak said...

в тебе високі пороги?
Мій робот пилосос спокійно перескакує через металевий пру тдіаметром до 1 см.

Eugene said...

Є один поріг більше 2см. Я колись той пилосос тестив. Все б круто, якби перед ним не треба було все прибирати :) Ну і бля кути :)

Diak said...

Є такий момент, саме через це в мене він зара не працює, бо малий ще малий і дружина з ним вдома, але був час коли він працював щодня по графіку в 12тій дня, коли нікого немає.
АЛе в людей ще завищене очікування від робота, бо він власне пилосос. І призначений для пилюки. І якраз його ефективність максимальна якщо він працює регулярно в ідеалі щодня. Він коли в нас працював щодня, то навіть на поличках пилюки стало значно менше.