google analytics

Friday, October 16, 2015

МоїНовіПолітики

"Адін мой друг" розповідав. Має дзєцко у школі. То як все, каже, раніше було, при срср чи Януковичі? Як тільки місцеві вибори - дзвонять йому, кажуть - тре прийти в школу на годину таку-то. (він голова батьківського комітету).
Буде виступати голова обкому партії, чи пізніше, під час двічі несудимого, голова місцевого відтинку Партії Регіону. Тре масовку. 
Приходить він, значить, в школу. Сидять в залі зігнані змордовані вчителі, в президії - представники ПР чи обкому зі своєв свитов, а поруч - директор на задніх лапах, намагаючись дістати жопу голови президії своїм теплим оксамитовим язиком. І починається передвиборча бодяга:
От я блін до вас прийшов. В народ блін. Хто б ще до вас прийшов. Ви знаєте який я піздєц зайнятий? Нате вам комп'ютер. Що у вас, які проблеми в народу? Пішохідного переходу нема? Запишіть. Ремонту в школі нема? Ну розумієте, грошей стало лиш на ремонт будівель мінюсту, ратуші, облради, пенітенціарної служби, і пенсійного фонду. Ви бачили як там гарно? От! А Ви кажете ремонту нема. Значить, я пішов, ось ці пацани (зі свити) - наші кандидати. Хароші ребята, я їх знаю, вони вам всьо заєбісь зроблять...
Ото були часи. Згадати гидко. Адмінресурс, всеобще одобрямс, і показуха. То лі дєло зараз, після Майдану. Немає більше голови обкому і голови осередку Зла - Партії Регіону.
Замість них приходить голова Солідарності і облради Синютка.

Сидять в залі зігнані змордовані вчителі, в президії - представники облради чи бпп зі своєв свитов, а поруч - директор на задніх лапах, намагаючись дістати жопу голови президії своїм теплим оксамитовим язиком. І починається передвиборча бодяга:
От я блін до вас прийшов. В народ блін. Хто б ще до вас прийшов. Ви знаєте який я піздєц зайнятий? Нате вам комп'ютер. Що у вас, які проблеми в народу? Пішохідного переходу нема? Запишіть. Ремонту в школі нема? Ну розумієте, грошей стало лиш на ремонт будівель мінюсту, ратуші, облради, пенітенціарної служби, і пенсійного фонду. Ви бачили як там гарно? От! А Ви кажете ремонту нема. Значить, я пішов, ось ці пацани (зі свити) - наші кандидати. Хароші ребята, я їх знаю, вони вам всьо заєбісь зроблять...
Потрібні були тисячі смертей і скалічених родин, щоб дійти до цього.

1 comment:

MAG said...

Звучить наче тисячі смертей, покалічених родин та відповідні події мають виключно позитивні і то швидкі наслідки. А які були очікування?