google analytics

Thursday, March 21, 2013

Мої університети


Всі в вихідні відпочивають, а я - вчусь. В суботу я відсидів 5 уроків - математику, письмо, читання, основи здоров"я, та фізру.
Мені навіть завели зошит, роботи перевіряють, і за добрі успіхи видають наклейки !

Стілець від піаніно слугує мені за парту, сиджу я на колінах на підлозі. Відповідати можна лише піднявши руку, інакше - мінус бал.
Іноді трапляються завдання, які я ніяк не можу роздуплити...
Мій зошит. Прямо як в інституті - один на всі предмети.
Письмо.  О Боже, як жеж я все грунтовно забув. В першоу класі нас дрючили за кожну зайву закарлючку, і ось я пережив це все знову. Я вже й забув, що букви повинні бути зв"язаними. Цікаво, чим виправдані всі ці вимоги в епоху компів, і чи "ставлять" почерк дітям за бугром. Але мені це навіть цікаво.


Як приклад - задача на підрахунок фігур, які утворені перетином трикутників. Часто завдання прості навіть для мене, тому мене просять помилитись, щоб була можливість знизити бали. І часом я надмірно захоплююсь...



Приклад наклейки - бонуса за хорошу роботу протягом урока.
Ох блін, це до біса складне завдання. Я досі не розумію як його робити, і регулярно отримую за це зауваження.
Спочатку мене це неймовірно "харило", особливо коли на фізрі тебе примушують сідати на шпагат. Але потім мені навіть сподобалось - завдання часом трапляються нетривіальні, а каліграфія - взагалі клас !

No comments: